Trip Journal

Monday 19 December 2011

TIGA SERIES & K.O.L.A.G.E.N

Tik...Tok...Tik...Tok... sudahpun menginjak ke usia 3 series .... perkara pertama yang mula bermain difikiran ... K.E.D.U.T.A.N.... alamak.... seolah2 tak boleh terima kenyataan.... nasihat seorang kawan makanlah K.O.LA.G.EN ia dapat menyuburkan kulit yang cantik dari dalam ke luar!!! 


Yes... ISO.3 ZHULIAN menjadi pilihanku.... sihat sambil berjimat.... cukup bulan ada pulangannya... nak tahu email saya ya.....
 

Dengan peningkatan usia, serat kolagen kehilangan tekstur lembabnya, menjadi tidak kenyal dan seterusnya mengakibatkan pembentukan kedutan dan kehilangan kekenyalan kulit. Campuran Kolagen Marin Terhidrolisis dengan Ekstrak Buah-Buahan ISO.3 membantu menstimulasikan penghasilan kolagen baru pada kulit dan memastikan metabolisma kolagen dikekalkan di tahap yang optimum. Kolagen marin terhidrolasis di dalam ISO.3 diperolehi daripada kulit ikan berkualiti tinggi adalah sumber kolagen terbaik yang diketahui. Berat molekulnya adalah antara 1000-2000, di mana ia membenarkan penyerapan yang lebih pantas kedalam tubuh keran ia telah dicernakan terlebih dahulu melalui proses 'hidrolisis'.
Formulasi unik ISO.3 terdiri daripada bahan bio-aktif yang diperkaya dengan antioksida dan fitokimia seperti Ekstrak Ceri Acelora, Ekstrak Biji Kiwi, Serbuk mutiara, Serbuk Gel Aloe Vera, Kompleks Karotenoid dan Serbuk Buah-buahan Campuran yang bertindak sejajar dengan objektif penjanaan kecantikkan dari dalam ke luar.
Huhuhu tak sabar nak tgk perubahanku....


No comments:

Post a Comment